news_top_banner

Sceglite u vostru generatore di energia d'ospedale ghjustu

U generatore in standby di l'ospitale hè principalmente utilizatu per furnisce un supportu di energia per l'uspidale.Attualmente, a maiò parte di i sistemi di alimentazione elettrica di l'ospedali à livellu di u conte utilizanu l'alimentazione unidirezionale.Quandu a linea di supply supply falls è a linea di alimentazione hè rivisionata, u cunsumu di energia di l'uspidale ùn pò micca esse garantitu in modu efficace, chì affetta u trattamentu sicuru di i pazienti, provoca periculi nascosti di salvezza medica, è hè faciule per causà correzione medica.Cù u sviluppu di l'uspidale, i requisiti per a qualità, a continuità è l'affidabilità di l'alimentazione elettrica sò più alti.Aduprendu u dispusitivu di input automaticu di l'alimentazione in standby per assicurà a continuità di l'alimentazione di l'ospitale pò prevene efficacemente u periculu oculatu di a sicurità medica causata da una mancanza di energia.

A causa di a particularità è l'impurtanza di l'ughjettu di serviziu, i requisiti di prestazione di l'unità sò ancu relativamente elevati.Dunque, a selezzione di u generatore in standby di l'ospitale deve risponde à e seguenti cundizioni, chì sò indispensabili

1. Assicuranza di a qualità: perchè assicurà l'alimentazione cuntinuu di l'uspidale hè ligata à a salvezza di a vita di i pazienti, a stabilità di qualità di u generatore diesel hè assai critica.

2. Prutezzione di l'ambiente silenziu: l'uspitali sò spessu bisognu di furnisce un ambiente tranquillu per i pazienti per riposu.Dunque, hè cunsigliatu di cunsiderà i generatori silenziu quandu l'uspidale hè equipatu di generatori diesel.U trattamentu di riduzzione di u rumore pò ancu esse realizatu in a sala di generatori diesel per risponde à i requisiti di prutezzione ambientale di u rumore.

3. Self starting: quandu a rete di rete hè tagliata, u generatore di diesel pò esse cuminciatu immediatamente, è u putere hè automaticamente spento cù a fine di a rete, cù alta sensibilità è bona sicurità;Quandu l'alimentazione di rete chjama, l'interruttore cambierà automaticamente à l'alimentazione di rete.

4. Unu per u funziunamentu è unu per standby: l'equipaggiu di generazione di energia di l'ospitale hè cunsigliatu per esse equipatu cù dui generatori diesel cù u stessu putere, unu per u funziunamentu è unu per standby.In casu chì unu di elli falli, l'altru generatore diesel standby pò esse avviatu immediatamente è mette in alimentazione per assicurà l'alimentazione.

Perchè a qualità di l'alimentazione di Lingtong hè affidabile, pudete cumprà à facilità.Solu cù un serviziu attente pudete vince elogi publicu.

U stessu prezzu, cunfigurazione più altu;Stessa cunfigurazione, prezzu più bassu!Lingtong electric 7 x 24 ore di serviziu dedicatu per voi!

generatore di l'ospedale


Tempu di post: 03-09-2019