news_top_banner

Pulizia è ispezione di u turbocompressore di gas di scarico di u generatore diesel

Pulizia di u turbocompressore di gas di scarico di u generatore diesel
① Ùn hè micca permessu di utilizà una soluzione di pulizia corrosiva per pulisce tutte e parti.
② Immergete u carbone è u sedimentu nantu à e parti in a suluzione di pulizia per fà li mori.Frà elli, u carburante di ritornu luminoso mediu hè ligeru, è a terra à a fine di a turbina hè accumulata.
③ Aduprate solu un raschiu di plastica o una spazzola di setole per pulisce o raschiate parti d'aluminiu è di rame
④ Se a pulizia di l'impattu di vapore hè aduprata, u ghjurnale è altre superfici di cuscinettu sò prutetti.
⑤ Aduprate aria compressa per pulisce i passaggi di carburante lubrificante in tutte e parti.

Ispezione di u turbocompressore di gas di scarico di u generatore diesel
Ùn pulite micca tutte e parti prima di l'ispezione di l'apparenza, per analizà a causa di danni.I parti principali per esse inspeccionati sò elencati quì sottu.D. u dannu uriginale di a superficia anellu è a superficia esterna di a carne di u cuscinettu flottante hè osservatu.In generale, dopu à u funziunamentu à longu andà, a bona capa di pignatta nantu à a superficia esterna di a carne esiste sempre, mentre chì hè normale per macinà è curregge a superficia esterna, a superficia interna hè grande, è ci sò ligeri segni di usura à a fine. faccia cù solchi di carburante.I groove marcati nantu à a superficia di travagliu di l'anellu flottante sò causati da carburante lubrificante impuru.Se u puntu di a superficia hè relativamente pesante o l'usura hè superata da a misurazione, hè cunsigliatu di rimpiazzà l'anellu flottante cù un novu.
Quandu l'arburettu di u rotore 5 di a turbina hè nantu à u collu di l'arbre di travagliu di u rotore, aduprate i vostri dita per mudificà a so superficia di travagliu, è ùn deve micca sentu alcuna scanalatura evidenti: osservate a deposizione di carbone à a scanalatura di l'anellu di sigillatura à l'estremità di a turbina è l'usura di u muru laterale di u groove di l'anellu;osservate se i bordi di entrata è di uscita di a pale di turbina sò piegati è rotti;s'ellu u bordu di uscita di a lama hè crackatu è s'ellu ci sò bave di crimping causate da collisione in cima di a lama;Sia u guvernatore di pale di turbina hè graffiatu, etc.
Impulsatore di compressore 4: verificate a parte posteriore di l'impeller è a cima di a pala per a collisione;verificate a lama per a curvatura è a frattura;verificate i bordi di entrata è di uscita di a lama per fissure è contusioni da corpi estranei.
Verificate a collisione di a parte di l'arcu circulare nantu à ogni cunchiglia senza lama 3 è carcassa di compressore 1 o s'ellu ci hè u fenomenu di rilevazione di difetti di l'ughjettu cumminatu.Prestate attenzione à osservà u gradu di depositu di carburante nantu à a superficia di ogni canali di flussu è analizà e cause di e cundizioni avversi sopra.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021