Fattori chì influenzanu u generatore diesel 50kW

Fattori chì influenzanu u generatore diesel 50kW

Generatore diesel 50kw in funziunamentu, u cunsumu di carburante hè generalmente ligatu à dui fattori, un fattore hè u tassu di cunsumu di carburante di l'unità, l'altru fattore hè a dimensione di a carica unità.Questa hè una introduzione dettagliata da Leton Power per voi.

L'utilizatori cumuni pensanu chì i gensets diesel di a listessa marca è mudellu cunsumanu più carburante quandu a carica hè grande, è vice versa.

U funziunamentu propiu di u genset hè à 80% di a carica, è u cunsumu di carburante hè u più bassu.Se a carica di u genset diesel hè 80% di a carica nominale, u genset cunsumu l'electricità è cunsuma un litru d'oliu per cinque kilowatts in media, vale à dì un litru d'oliu pò generà 5 kWh d'electricità.

Se a carica aumenta, u cunsumu di carburante aumenterà è u cunsumu di carburante di u genset diesel hè proporzionale à a carica.

Tuttavia, se a carica hè menu di 20%, avarà un impattu annantu à u genset diesel, micca solu u cunsumu di carburante di u genset aumenterà considerablemente, ma ancu u genset serà dannatu.

Inoltre, l'ambiente di travagliu di u genset diesel, un bonu ambiente di ventilazione è a dissipazione puntuale di u calore riduceranu ancu u cunsumu di carburante di u genset.I pruduttori di motori diesel, per via di u prucessu di produzzione di i motori di combustione interna, a ricerca tecnologica è u sviluppu, l'applicazione di e tecnulugia novi è i materiali di i motori di combustione interna, sò ancu una parte impurtante di a determinazione di u cunsumu di carburante di i generatori diesel.

Per via di i motivi sopra, se vulete riduce u cunsumu di carburante di i gensets diesel 50kw, pudete eseguisce l'unità à circa 80% di a carica nominale.U funziunamentu à longu andà à bassa carica cunsuma più oliu è ancu dannu u mutore.Dunque, a generazione di energia deve esse vista currettamente.

 

 


Tempu di post: Jul-13-2022