news_top_banner

Quanti tipi di generatori diesel?

Chì sò i mudelli di generatori diesel?Per mantene u funziunamentu di carichi impurtanti in casu di mancanza di energia, parechji mudelli di generatori diesel sò largamente usati in diversi edifici.Chì sò i mudelli di generatori diesel?Diversi ambienti è occasioni adattanu à diversi mudelli di generatori diesel, fighjemu un ochju inseme!

Tipu di Container Standard
Stu tipu di generatore diesel pò esse dichjaratu chì hè un generatore assai impressiunatu da tutti è hà una larga gamma di applicazioni.In più di diversi tipi di edifici civili o fabbriche pesanti, pò ancu esse cunfigurati cum'è generatori marini.
Per questu scopu, u tipu di generatore diesel hà certificatu di certificazione CSC in cunfurmità cù a Cunvenzione Internaziunale di Sicurezza di Container.Tutte e cerniere, i serrature è i bulloni sò in acciaio inox è installate dispositivi anti-intrusione d'onda di mare è di piovana.U fasciu hè fattu di pipa quadrata, chì migliurà a forza meccanica generale di u cuntinuu è pò sustene un impattu di carica dinamica più altu di u generatore.Per evitari i "trè perdite" di u corpu chì contaminanu l'ambiente, un sistema di cullizzioni di trè perdite di u mutore hè ancu installatu à u fondu.
scaffale apertu
Per ragioni di sicurità, i generatori di diesel in l'edificazioni civili sò generalmente situati à u pianu di a terra, u primu pianu sotterraneo o u sicondu pianu sottu.Per adattà à l'ambienti di u sotano caldu è umitu cù ventilazione debule è dissipazione di u calore, pò esse sceltu un generatore di diesel open-shelf.
Per a cunvenzione di a piccula sala di motori è di l'utilizatori mobili, u generatore di diesel 100-way open-shelf usa un tank di carburante di basa, chì pò esse usatu per più di 8 ore, facendu u sistema di carburante più cumpletu, eliminendu l'installazione di on- sistema di carburante di u situ è ​​furnisce un dispositivu d'insulazione di calore di ritornu di carburante.
U pannellu di cuntrollu hè muntatu nantu à u chassis cumuni per isolà a vibrazione da u mutore diesel o nantu à u generatore attraversu l'ammortizzatore.L'operazione è u sistema di prutezzione deve esse migliuratu dopu.

Generatore diesel di scatula mute
Alberghi, ospedali è altri lochi sò di natura speciale.Per evitari l'impattu nantu à u restu di i passageri o di i medichi, ci sò generalmente restrizioni strette à u livellu di rumore di mudelli di generatori diesel.
L'armadiu di u generatore di diesel di u silenziu 100-prova di a terza generazione hè trattatu cù materiale flame-retardant è fonoassorbente d'alta efficienza, è hà un grande muffler horizontale integratu. A struttura generale hè più compacta.Sottu a piena carica, più di u 30% di riduzzione di u rumore pò esse garantitu cumparatu cù u tipu di scaffale apertu.
Inoltre, u casu hè trattatu da plastica full-spray outdoor, è a scatula mute hè più impermeable è resistente à u clima;Cancella u disignu tradiziunale di l'entrata d'aria in u fondu di a scatula è impedisce l'aspirazione di sundries è di polvera.Fornisce e funzioni di prutezzione di pioggia, polvere è radiazioni, aumenta a ventilazione è a dissipazione di u calore, è hè dotatu di una scatula di commutazione di output indipendente per un usu è un mantenimentu faciule.
Questi trè tippi di generatori sò relativamente fissi.Se ci hè un veiculu di alimentazione d'urgenza è altri bisogni, u tippu di rimorca pò ancu esse sceltu è pò esse rimorchiatu à qualsiasi situ di custruzzione cunghjuntendu è decoupling.


Tempu di Postu: Apr-08-2020