news_top_banner

Cumu riduce u rumore ambientale di u generatore diesel

Durante u prucessu di travagliu di u generatore diesel, una piccula quantità di rifiuti è particelle solide sò prudutte, u periculu principale hè u rumore, chì u valore di u sonu hè di circa 108 dB, chì affetta seriamente u travagliu normale è a vita di e persone.
Per risolve sta contaminazione ambientale, Leton power hà cuncepitu è ​​​​sviluppatu un sistema avanzatu di insulazione acustica per generatori di diesel, chì ponu trasmette in modu efficace u rumore fora di a sala di motori.

U prughjettu di muffler è prutezzione di l'ambiente di a sala di generatori deve esse cuncepitu è ​​​​custruitu secondu e cundizioni specifiche di a sala di motori.Per guarantisce u travagliu normale di u settore, i seguenti aspetti devenu esse attenti à u disignu di u prughjettu di muffler di a stanza di u generatore:

▶ 1. Sistema di sicurezza: Nisuna cunniscenza di carburante è scatula di fasi, nè articuli inflammabili è splusivi è equipaghji di u focu ùn saranu stallati in a sala di l'informatica.À u listessu tempu, l'equipaggiu elettricu cum'è l'armadiu parallelu deve esse isolatu da a stanza di u generatore per evità di affettà a vita di serviziu di cumpunenti elettrici.
▶ 2. Sistema di presa d'aria: Ogni generatore di diesel hà bisognu di assai aria fresca quandu travaglia, cusì ci hè abbastanza intake d'aria in a sala di motori.
▶ 3. Sistema di scarico: generatore diesel genera assai calore quandu travaglia.Per fà u funziunamentu normale di u generatore, a temperatura di l'ambienti di a sala di u mutore ùn deve micca più di 50 gradi Celsius.Per a cundizione di u mutore di diesel, a temperatura di l'ambienti di a sala di motori deve esse menu di 37,8 gradi Celsius, è una parte di u calore deve esse pumped out of the engine room.

Cuntenuti principali di u prughjettu di insulazione acustica per a sala di generatori:

▶ 1. Insulazione acustica di u passaghju d'accessu in a sala di l'informatica: una o duie porte d'isolamentu di u sonu sò stabilite secondu u principiu di l'assunzione è u flussu convenientu di u generatore è u travagliu convenientu di u persunale di a sala di l'informatica.U quadru di metallu cù materiali d'insulazione acustica d'alta qualità hè attaccatu, è u grossu hè da 8 cm à 12 cm.
▶ 2. Insulazione acustica di u sistema di presa d'aria: a groove di muffling è u muru d'isolamentu di u sonu sò stallati nantu à a superficia di l'ingressu d'aria, è l'assunzione d'aria forzata hè aduttata per mantene l'aria fresca necessaria per u funziunamentu normale di u set.
▶ 3. Insulazione acustica di u sistema di scarico.U groove di muffling è u muru d'insulazione di u sonu sò posti nantu à a superficia di scarico è l'escavazione furzata hè aduttata per riduce a temperatura di l'ambiente di travagliu di u generatore in gran parte.
▶ 4. Sistema di silenziatore di fume: Installa u silenziatore Cryer in dui fasi nantu à u tubu di fume fora di a sala di l'informatica per riduce u rumore di scarico di u mutore senza affettà l'emissioni di scarico.
▶ 5. Muru fonoassorbente è tettu fonoassorbente.Installa u materiale di sonu di a ventosa nantu à u tempiu in a sala di l'informatica per impediscenu u rumore di sparghje è di rebounding da u tettu di a sala di l'informatica è riduce i decibeli di u rumore di a stanza.


Tempu di post: May-06-2021