news_top_banner

Certi fattori da cunsiderà quandu cumprà Generatori Diesel VS Generatori Gasoline.

1. esigenze Power
Quandu compra un generatore, a prima cosa à cunsiderà hè quantuu putere hè necessariu.Stu solitu dipende di u dispusitivu o usu vo avete bisognuputere per.U putere di i generatori diesel hè generalmente più grande di quellu digeneratori di benzina, cusì i generatori di diesel sò più adattati per i posti chìbisognu di assai putenza.
2. Pesu netu
I generatori diesel sò generalmente assai più pesanti cà i generatori di benzina,perchè i generatori di diesel necessitanu una struttura più forte per sustene l'altustress di u prucessu di combustione.Dunque, se u generatore deve essespustatu spessu, un generatore di benzina pò esse una scelta megliu.
3. Ecunumia di carburante
A causa di a so efficienza termale più altu, i generatori di diesel sò generalmentepiù efficiente di carburante cà i motori à benzina.Dunque, se u generatore hà bisognuper curriri per un bellu pezzu, allura un mutore diesel pò esse un più ecunomicascelta.
4. Mantenimentu è Riparazione
I generatori diesel sò generalmente più durable cà i generatori di benzina,ma sò generalmente più caru per riparà è mantene.Per esempiu, si pòesse più difficiuli è caru per rimpiazzà un filtru di carburante in un mutore diesel. Per quessa, quandu compra un generatore di diesel o di benzina, avete bisognu dicunsiderà s'ellu ci hè un serviziu di mantenimentu è riparazione.
5. Rumore è spustamentu
I motori diesel generalmente producenu più rumore è spostamentu di scaricochè i generatori di benzina.Dunque, quandu compra un generatore, duvetecunsiderà se questi fattori risponde à i vostri bisogni è l'ambiente lucalerigulamenti.
6. Sicurezza
A sicurità hè sempre una cunsiderazione impurtante quandu si tratta di diesel ogeneratori di benzina.Per esempiu, i generatori di diesel deve esse equipaticerti dispusitivi di sicurità per impediscenu l'attivazione accidentale di l'acceleratore.InInoltre, i requisiti di sicurezza è qualsiasi appruvazioni di classi di sicurezza quandu si usanuè l'installazione di motori diesel o benzina deve esse cunnisciutu.In generale, ci sò parechji fatturi diffirenti per cunsiderà quandu si compra ungeneratore diesel versus generatore di benzina.Per quessa, hè cunsigliatuchì cuntattate u persunale LETON prima di cumprà u generatorepò uttene u generatore chì si adatta megliu à i vostri bisogni è assicuratevi ch'ellu rispondee vostre esigenze in termini di usu à longu andà, affidabilità è ecunumia.
Cuntattateci per più infurmazione:
Sichuan Leton Industry Co.,Ltd
TEL: 0086-28-83115525

E-MAIL:sales@letonpower.com


Tempu di Postu: Mar-02-2023