news_top_banner

In quali circustanze l'oliu di generatore diesel deve esse rimpiazzatu?

L'oliu di generatore ghjoca un rolu impurtante in i gruppi di generatori di diesel, cusì in u prucessu di usu di i generatori di diesel, avemu da verificà puntualmente l'usu di l'oliu, a sostituzione puntuale di novu oliu per assicurà u funziunamentu nurmale di i generatori diesel.U cambiamentu d'oliu di u generatore diesel hè divisu in cundizioni normali è anormali.E seguenti cundizioni sò necessarii per rimpiazzà l'oliu.

1.In circustanze nurmale, un novu generatore di diesel hè stallatu in i primi 50 ore dopu a necessità di rimpiazzà un novu oliu.Stu pirìudu hè principarmenti lu piriudu break-in machine, in u rimpiazzamentu di novu oliu è dinù à rimpiazzà u filtru oliu inseme.

2.The generatore diesel hà un tempu funziunamentu di ogni ghjornu di 250 ore.Hè cunsigliatu di rimpiazzà un novu oliu, micca più di 300 ore.Se u generatore di diesel ùn hè micca assai frequente ogni ghjornu, pò ancu esse rimpiazzatu una volta à u mese.

3.Oil tempu di sustituzione è u tipu di qualità oliu sò dinù rilativi, unisce à u bonu oliu pò upirari 400 ore nanzu di rimpiazzamentu, per via di differente putenza è differente Manufacturers di generators diesel, i paràmetri di u funziunamentu stabilitu ùn sò micca listessi, cusì l 'oliu aghjuntu ùn hè micca listessu, per piacè cunsultate i prufessiunali per aghjunghje chì tipu d'oliu, u listessu tipu d'oliu hà ancu vantaghji è disadvantages, u tempu d'utilizazione di l'oliu più longu, megliu risultati.

4. a situazione anormali si rifiriscinu à u generatore di diesel inseme a causa di riparazioni fallimentu dopu è longu tempu micca usatu, u generatore di diesel inseme a causa di una riparazione fallimentu più grande dopu à 50 ore di funziunamentu deve dinù esse rimpiazzatu cù novu oliu.

5.Se u generatore diesel ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, prima di l'usu per pruvà l'indicatori di l'oliu sò nurmali, u metudu di rilevazione: u novu oliu è l'oliu in usu gocce nantu à a carta di prova bianca, se l'oliu in usu diventa un marrone scuro, deve esse rimpiazzatu in una manera puntuale.

6.test a viscosità di l'oliu in usu, mette u novu oliu è l'oliu in usu in dui

tubi di vetru idèntica, sigillati è invertiti à u stessu tempu, registranu u tempu di risurrezzione di e bolle, se a diffarenza trà e duie bolle cresce di più di vinti per centu significa chì a viscosità di l'oliu hè cascata troppu, duvemu rimpiazzà l'oliu. in

usu.


Tempu di Postu: Dec-09-2022