news_top_banner

Chì fattori determinanu quantu tempu un generatore diesel pò funziunà continuamente in risposta à una mancanza di energia?

● Cisterna di carburante

Quandu compra generatori di diesel, a ghjente hè preoccupatu per quantu tempu ponu esse cuntinuu.Stu articulu hà da presentà i diversi fattori chì affettanu u tempu di corsa di generatori diesel.

● Carica generatore

A dimensione di u tank di carburante hè una di e caratteristiche più impurtanti per cunsiderà quandu si compra un generatore diesel.A dimensione determinarà quantu tempu pò esse usatu prima di rifornimentu.In generale, hè megliu di sceglie unu cù una grande capacità di cisterna di carburante.Questu permetterà u generatore di diesel per esse usatu più longu, in particulare durante l'emergenza o l'interruzioni di energia, ma u spaziu di almacenamiento è u pesu deve esse cunsideratu.

● Tasso di cunsumu di carburante

Per determinà u generatore necessariu, duvete sapè a quantità di electricità utilizata da tutti l'apparecchi per ora.I generatori di diesel varianu da 3kW à 3000kW.Sè avete bisognu di alimentà un frigorifero, uni pochi di luci è un urdinatore, allora un generatore 1kW hè appruvatu, ma s'ellu avete bisognu di alimentà l'equipaggiu industriali o grandi apparecchi, allora un generatore diesel da 30kW à 3000kW pò esse usatu.

A più wattage chì avete bisognu, più grande u cisterna di carburante avete bisognu perchè brusgiarà carburante più veloce.

● Tasso di cunsumu di carburante

U tassu di cunsumu di carburante hè u fattore più impurtante in a determinazione di quantu tempu un generatore diesel pò funziunà continuamente.Dipende da a dimensione di u tank di carburante, a putenza di pruduzzione è a carica chì hè sottumessa.

Sè avete bisognu di utilizà un cisterna più grande per i tempi di funziunamentu più longu, cunfigurà u generatore per esse ecunomicu in modu chì usa menu carburante quandu travaglia.

● Qualità di carburante utilizatu

A qualità di u carburante utilizatu hè un altru fattore in a determinazione di quantu tempu un generatore diesel pò funziunà.A qualità di carburante diesel varieghja secondu induve hè acquistatu.U carburante di diesel di qualità povira ùn pò micca brusgià in modu efficiente è pruvucarà u generatore per chjude o altri prublemi.

U carburante utilizatu per uperà i generatori diesel deve risponde à stretti standard di qualità.I requisiti fisici, chimichi è di prestazione di u carburante diesel rispondenu à questi standard è u carburante chì risponde à questi standard hà una durata di 18 mesi o più.

● Ambiente installazione Generator è temperatura ambiente

Dietro ogni generatore diesel ci hè un mutore diesel.Ancu se i motori diesel ponu operare in una larga gamma di temperature, sò generalmente micca adattati per u funziunamentu in ambienti estremi.

Per esempiu, parechji motori diesel ponu esse operatu solu in un intervallu di temperatura definitu.Se pruvate d'utilizà un generatore fora di u so intervallu di temperatura ideale, pudete avè prublemi cù u generatore chì ùn principia micca o funziona bè.

Sè avete bisognu di eseguisce u vostru generatore in temperature estreme (sopra o sottu à u so intervallu di operazione ideale), avete bisognu di cumprà un generatore di qualità industriale chì hè pensatu per sustene l'ambienti duru.

● Tipi di generatori

Ci sò dui tipi principali di generatori diesel: generatori standby è generatori d'emergenza.I generatori di standby sò cuncepiti per curriri finu à 500 ore à l'annu, mentre chì i generatori d'emergenza ponu curriri finu à quandu avete bisognu, ancu 24 ore per sette ghjorni.


Tempu di Postu: 17-Jan-2023