news_top_banner

Chì ci hè a diffarenza trà i generatori diesel monofase VS trifase?

In i tempi muderni, i generatori di diesel sò diventati equipaghji di energia indispensabili in parechje industrii.I generatori di diesel ponu furnisce un fornimentu d'energia cuntinuu è stabile quandu a reta hè fora di u putere, è ùn saranu micca custretti à piantà u travagliu è a produzzione in casu di mancanza di energia.Allora, cumu sceglie u dirittu?E u vostru propiu generatore diesel?Devo sceglie un generatore monofase o un generatore trifase?Per dà un'idea di a diffarenza trà i dui tipi di generatori di diesel, avemu riunitu una guida rapida ma informativa chì copre e differenze principali trà i dui tippi di generatori di diesel per voi di riferite quandu sceglite un generatore.

I generatori diesel monofase (1Ph) necessitanu unu di i seguenti cavi (linea, neutru è terra) è tipicamente funzionanu nantu à 220 volts. Cum'è u nome implica, un generatore trifase (3Ph) usa trè cavi in ​​tensione, un filu di terra. , è un filu neutru.Sti machini tipicamente funzionanu à 380 volts.

A principal diferenza trà generatori diesel monofase è trifase 1.Number of conductors

Avemu toccu quì sopra, ma hè un puntu impurtante.I generatori diesel monofasi utilizanu un solu cunduttore (L1), mentre chì i generatori diesel trifasi utilizanu trè (L1, L2, L3).U nostru cunsigliu à i nostri clienti hè di cunfurmà l'equipaggiu di generatore di diesel à a so applicazione, cusì determinà ciò chì volenu ottene hè sempre u primu passu.

capacità di generazione 2.power

U numaru di cunduttori in usu hà un impattu pusitivu nantu à a capacità generale di produzzione di energia di un generatore diesel.Per questu causa, i generatori di diesel trifasi anu una qualità di pruduzzione più altu perchè (indipendentemente da u mutore diesel è l'alternatore) ponu furnisce trè volte l'output.Per questu mutivu, per industrii cum'è cummirciali o industriali, generalmente ricumandemu u diesel trifase

generatori.

3.applicazione usu

I generatori di diesel monofase sò più adattati per i travaglii cù esigenze di putenza più bassa è sò per quessa spessu usati in case di famiglia, picculi avvenimenti, picculi buttreghi, picculi cantieri di custruzzione, ecc. vede sti generatori diesel cumunimenti usatu in lochi cummirciali, lochi industriali, ambienti marini, cantieri custruzzioni, ospedali, è assai altri lochi.

4.Reliability è Durability

A continuità di u putere hè senza dubbitu l'elementu più impurtante di qualsiasi suluzione di putere.Questa regula s'applica indipendendu chì u generatore hè utilizatu per l'usu di l'energia primaria o per u putere di salvezza.In questu in mente, i generatori di diesel monofase anu l'evidente svantaghju inherente di operare cù un solu cunduttore.Allora se quellu cable o "fase" falla, tutta a suluzione di energia hè resa inutile.

Per i generatori diesel trifasi, in certi cundizioni di difetti, se una di e fasi (per esempiu, L1) falla, l'altri dui fasi (L2, L3) ponu cuntinuà à curriri per assicurà un fornimentu di energia cuntinuu.

In l'applicazioni di missione critica, hè cunsigliatu di riduce stu risicu cumminendu dui generatori diesel (1 operativu, 1 standby) per una configurazione redundante N + 1.

Cum'è unu di i più reputati Produttori è Fornitori di Generatori Diesel Cummerciali, furnimu Generatori Diesel di diversi mudelli è putenzi, è sò dispunibuli da magazzini!

Cuntattateci per più infurmazione:

Sichuan Leton Industry Co.,Ltd

TEL: 0086-28-83115525

E-mail:sales@letonpower.com


Tempu di post: 29-mar-2023