news_top_banner

5 Passi per inizià un Generatore Diesel

I. Preparazione prima di principià generatore diesel
I generatori di diesel anu da verificà sempre se l'acqua di rinfrescante o l'antigelu in u cisterna di l'acqua di u mutore diesel hè satisfacente prima di inizià, se ci hè una mancanza di riempimentu.Tirate fora l'indicatore di carburante per verificà s'ellu ci hè una mancanza di lubrificante, s'ellu ci hè una mancanza di a scala "static full" specificata, verificate attentamente i cumpunenti pertinenti per eventuali difetti, è avviate a macchina solu se u difettu hè truvatu è currettu in tempu.

II.L'iniziu di u generatore diesel cù carica hè strettamente pruibitu
Hè impurtante di nutà chì l'interruttore di l'aria di output di u generatore diesel deve esse chjusu prima di inizià.Dopu avè principiatu, u mutore di diesel di u generatore cumunu funziona à a velocità di rallentamentu per 3-5 minuti (circa 700 rpm) in l'invernu quandu a temperatura hè relativamente bassa è u tempu di funziunamentu inattivu deve esse prolungatu per parechji minuti.Dopu avè principiatu u mutore di diesel, prima osservà s'ellu a pressione di carburante hè normale è s'ellu ci sò fenomeni anormali, cum'è perdite di carburante è perdite d'acqua, (a pressione di carburante deve esse sopra à 0.2MPa in cundizioni normali).Se si trova anormalità, ferma immediatamente u mutore per mantenimentu.Se ùn ci hè micca un fenomenu anormale per elevà a vitezza di u mutore diesel à a velocità nominale di 1500 rpm, a frequenza di visualizazione di u generatore hè 50HZ è a tensione hè 400V, allura l'interruttore di l'aria di output pò esse chjusu è messu in opera.I generatori ùn sò micca permessi di operare senza carica per un bellu pezzu.(Perchè u funziunamentu longu senza carica hà da risultatu in un depositu di carbone per via di a combustione incompleta di carburante diesel injected da l'iniettore di u mutore di diesel, risultatu in fughe d'aria di valvule è anelli di pistone.) S'ellu hè un generatore automaticu, u funziunamentu idle ùn hè micca. necessariu, perchè u settore automaticu hè generalmente furnutu cù un riscaldatore d'acqua, chì mantene u bloccu di u mutore di diesel à circa 45 C in ogni mumentu, è u mutore di diesel pò esse alimentatu nurmalmente in 8-15 seconde dopu avè principiatu.

III.Prestate attenzione à osservà u statu di travagliu di u generatore diesel in funziunamentu
In u travagliu di generatore di diesel, persona spiciali deve esse in u duvere, è una seria di pussibili difetti deve esse osservatu friquintimenti, soprattuttu i cambiamenti di fattori impurtanti cum'è a prissioni di carburante, a temperatura di l'acqua, a temperatura di u carburante, a tensione è a frequenza.Inoltre, duvemu attente à avè abbastanza carburante diesel.Se u carburante hè interrottu in u funziunamentu, pruvucarà oggettivamente l'arrestu caricatu, chì pò causà danni à u sistema di cuntrollu di eccitazione è cumpunenti cunnessi di u generatore.

IV.I gruppi elettrogeni diesel sò strettamente pruibiti di piantà sottu a carica
Prima di ogni tappa, a carica deve esse tagliata passu à passu, dopu l'interruttore di l'aria di u generatore deve esse chjusu, è u mutore diesel deve esse rallentatu à a velocità inattiva per circa 3-5 minuti prima di piantà.

V. Reguli di Operazione di Sicurezza per i Generatori Diesel:
(1) Per un generatore di diesel, u funziunamentu di e so parti di u mutore deve esse realizatu in cunfurmità cù e regulazioni pertinenti di u mutore di combustione interna.
(2) Prima di principià u generatore, hè necessariu di verificà currettamente s'ellu u filatu di ogni parte hè currettu, s'ellu i pezzi di cunnessione sò affidabili, s'ellu a spazzola hè normale, s'ellu a pressione risponde à i requisiti è se u filu di terra hè bonu.
(3) Prima di inizià u generatore di diesel, mette u valore di resistenza di a resistenza d'excitazione in una pusizione grande è disconnect the output switch.U generatore cù embrague deve disengage l'embrague.Avviate u mutore di diesel senza carica è eseguite bè prima di inizià u generatore.
(4) Quandu u generatore diesel cumencia à funziunà, fate attenzione à u rumore meccanicu è a vibrazione anormali in ogni mumentu.Dopu avè cunfirmatu chì a cundizione hè normale, aghjustate u generatore à a velocità nominale è a tensione à u valore nominale, dopu chjude u switch di output per furnisce u putere à l'esternu.A carica deve esse aumentata gradualmente per ottene un equilibriu trifase.
(5) U funziunamentu parallelu di u generatore di diesel deve risponde à e cundizioni di a stessa frequenza, a stessa tensione, a stessa fase è a stessa sequenza di fasi.
(6) Tutti i generatori diesel pronti per u funziunamentu parallelu devenu esse entrati in un funziunamentu normale è stabile.
(7) Dopu avè ricivutu u signale di "Preparate per a Cunnessione Parallela", aghjustate a vitezza di u mutore diesel secondu u dispusitivu sanu è chjude à u stessu tempu.
(8) I generatori di diesel chì operanu in parallelu duveranu ragiunamente aghjustà e so carichi è distribuisce ugualmente a putenza attiva è reattiva di ogni generatore.A putenza attiva hè regulata da l'acceleratore di u mutore è a putenza reattiva da eccitazione.
(9) I generatori di diesel in funziunamentu duveranu prestu attente à u sonu di u mutore è osservà s'ellu varie indicazioni di l'instrumentu sò in a gamma normale.Verificate s'ellu a parte di corsa hè normale è l'aumentu di a temperatura di u generatore diesel hè troppu altu.È arregistrà l'operazione.
(10) Quandu u generatore diesel si ferma, prima riduce a carica, rinviate a resistenza di eccitazione à un picculu valore, dopu tagliate l'interruttore per piantà u mutore diesel.
(11) Se un generatore di diesel operatu in parallelu hà bisognu di piantà unu per via di a caduta di carica, a carica di un generatore chì deve esse firmatu deve esse prima trasferita à u generatore chì cuntinueghja à uperà, è dopu u generatore diesel deve esse firmatu da u metudu. di fermà un generatore.Se tutti i tappe sò necessarii, a carica deve esse tagliata prima è dopu u generatore unicu deve esse firmatu.
(12) Generatore di diesel mobile, u chassis deve esse parcheggiatu nantu à una basa stabile prima di l'usu, è ùn deve micca spustà quandu corre.
(13) Quandu u generatore di diesel hè in funziunamentu, a tensione deve esse cunsiderata ancu s'ellu ùn hè micca applicatu l'excitazione.Hè pruibitu di travaglià nantu à a linea di partenza di u generatore rotativu è di toccu u rotore o di pulisce a manu.I generatori in u funziunamentu ùn deve esse coperto cù tela, etc. 14. I generatori di diesel deve esse inspeccionati cù cura per arnesi, materiali è altre impurità trà i slots di rotore è stator dopu à u mantenimentu per evità di dannà i generatori durante l'operazione.


Tempu di Postu: Feb-25-2020