U generatore diesel hà bisognu di mantenimentu, s'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu?

Parechje persone pensanu chì ùn aghju micca bisognu di mantene u generatore senza usà?Chì ghjè u dannu à u generatore diesel se ùn hè micca mantinutu?
Primu,u generatore dieselbatteria: Se ubatteria di generatore dieselÙn hè micca prutettu per un bellu pezzu, l'evaporazione di l'umidità di l'elettroliti ùn pò esse cumpensu in u tempu, ùn ci hè micca un equipamentu per inizià u caricatore di batterie di generatore di diesel, a scarica naturali di a bateria à longu andà dopu chì a putenza diminuisce.

Sicondu,oliu di generatore diesel:L'oliu di mutore hè una certa durata di conservazione, vale à dì, s'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, e funzioni fisiche è chimiche di l'oliu cambianu, è a pulizia di u generatore diesel si deteriorarà quandu hè operatu, chì pruvucarà danni à e parti di l'unità.

Terzu, usistema di rinfrescante: Se ci hè un prublema cù u sistema di rinfrescante, pruvucarà dui risultati.

1. L'effettu di rinfrescante ùn hè micca bonu è a temperatura di l'acqua in u generatore hè troppu altu è l'arrestu hè firmatu;

2, u cisterna d'acqua perde è u livellu di l'acqua in u cisterna scende, è u generatore di diesel ùn serà micca capace di funziunà nurmale.

Quartu, l'aghjunzione di a quantità di l'accumulazione di carbone in u sistema di distribuzione di carburante / gasu inevitabbilmente affettarà a quantità di carburante injected da l'injector nozzle, risultatu in incineration insufficiente di l'injector nozzle, a quantità di carburante injected da ogni cilindru di u mutore. serà irregolare, è a cundizione di u funziunamentu serà inestabile.

Quintu, u cisterna di carburante: l'acqua in u generatore di diesel mette l'aria in a temperatura di u fenomenu di condensazione di l'aria, a furmazione di perle d'acqua attaccate à u muru internu di u cisterna, quandu i gocce d'acqua in u diesel, farà l'acqua di u generatore di diesel. cuntenutu supirari lu standard, quandu tali diesel in u mutore pompa oliu high pressure, vi rust l 'accoppiamentu pricisioni, assumendu chì u seriu dannu a unità.

Sei, trè filtru: in u prucessu di travaglià in u generatore di diesel, l'oliu o l'impurità seranu depositati nantu à u muru di u filtru, è u mantenimentu à longu andà farà calà a funzione di filtrazione di u filtru, troppu depositu, u circuitu d'oliu ùn serà micca. capace di dragà, quandu l'attrezzatura travaglia serà duvuta à l'oliu ùn pò micca esse furnitu è ​​ùn pò micca esse usatu nurmalmente.

Sette, generatori di diesel silenziu assume chì u tempu d'usu hè troppu longu, u joint di linea pò esse soltu, a necessità di inspezione regulare.

 

 

 


Tempu di post: Jul-29-2022