news_top_banner

Cinque funzioni di l'oliu di mutore nantu à u generatore diesel

1. Lubrication: finu à chì u mutore hè in funziunamentu, i parti internu produci friction.A più veloce hè a velocità, u più intensu serà a frizione.Per esempiu, a temperatura di u pistone pò esse più di 200 gradi Celsius.À questu tempu, s'ellu ùn ci hè micca un generatore di diesel cù l'oliu, a temperatura serà abbastanza alta per brusgià tuttu u mutore.A prima funzione di l'oliu di mutore hè di copre a superficia metallica in u mutore cù film d'oliu per riduce a resistenza di attritu trà i metalli.

2. Dissipazione di u calore: in più di u sistema di rinfrescante, l'oliu ghjoca ancu un rolu impurtante in a dissipazione di u calore di u mutore di l'automobile stessu, perchè l'oliu scorri per tutte e parti di u mutore, chì pò caccià u calore generatu da u mutore. l'attrito di e parti, è a parte di pistone luntanu da u sistema di rinfrescante pò ancu ottene qualchì effettu di rinfrescante attraversu l'oliu.

3. Effettu di pulizia: u carbonu pruduciutu da u funziunamentu longu di u mutore è u residuu lasciatu da a combustione aderiscenu à tutte e parte di u mutore.Se micca trattatu bè, affettarà a funzione di u mutore.In particulare, queste cose s'acumuleranu in l'anellu di pistone, inlet è valvole di scarico, pruduce carbonu o sustanzi adesivi, causannu detonazione, frustrazione è un aumentu di u cunsumu di carburante.Questi fenomeni sò i grandi nemici di u mutore.L'oliu di u mutore stessu hà a funzione di pulizziari è disperse, chì ùn pò micca fà chì questi carboni è residui s'acumulanu in u mutore, lasciate formanu particelle chjuche è suspende in l'oliu di u mutore.

4. Funzione di sigillatura: Ancu s'ellu ci hè un anellu di pistone trà u pistone è u muru di u cilindru per furnisce a funzione di sigillatura, u gradu di sigillatura ùn serà micca assai perfetta perchè a superficia metallica ùn hè micca assai piatta.Se a funzione di sigillatura hè povera, a putenza di u mutore serà ridutta.Dunque, l'oliu pò pruduce un film trà i metalli per furnisce una bona funzione di sigillatura di u mutore è migliurà l'efficienza di u funziunamentu di u mutore.

5. anti currusioni è prevenzione rust: dopu à un piriudu di guida, vari ossidi currusivu sarà naturalmente generatu in l 'oliu di mutore, soprattuttu l'acidu forti in sti sustanzi currussivu, chì hè più faciuli à causari currusioni à i parti internu di u mutore;À u listessu tempu, ancu s'è a maiò parte di l'acqua generata da a combustione serà purtata cù u gasu di scarico, ci hè sempre un pocu acqua, chì dannu ancu u mutore.Per quessa, l'additivi in ​​l'oliu di u mutore pò impediscenu a corrosione è a ruggine, per prutege u generatore Cummins da sti sustanzi nocivi.


Tempu di Postu: Dec-28-2021