news_top_banner

Cumu mantene u radiatore di u generatore diesel?

U generatore diesel hè un equipamentu cumuni di alimentazione d'emergenza, chì assicura a dumanda di supply supply di unità speciale.Per migliurà megliu l'efficienza di u serviziu è a vita di serviziu di u generatore, quì hè una breve introduzione à i metudi di mantenimentu di radiatore di generatore diesel?
In generale, u generatore diesel generarà assai calore durante u funziunamentu.Se u putere hè troppu grande, portarà à diversi gradi di fallimentu di u sistema di riscaldamentu di u fan.Per riduce a rata di fallimentu di u sistema di riscaldamentu di u fan, avemu bisognu di verificà è mantene u generatore regularmente quandu l'utilizanu.
1. Durante l'operazione, a temperatura di u coolant in u fan heater di u generatore hè relativamente alta.Ùn pudemu micca caccià a pipa o u riscaldatore di u ventilatore quandu ùn hè micca rinfriscatu, per ùn esse micca apertu a tappa di prutezzione di u calore di u ventilatore quandu u fan hè in rotazione.

2. U prublema di currusioni unità hè abbastanza cumuna.Per assicurà chì u generatore pò esse usatu in ogni mumentu, l'ispezione regulare hè inevitabbile.Mantene l'aria in a sala di machini circulante è secca.Se ci hè acqua, aumenterà a corrosione di i cumpunenti di generazione di energia.Se u generatore ùn viaghja micca, hè necessariu d'evacuà o riempie l'acqua.Se e cundizioni permettenu, l'acqua distillata o l'acqua dolce naturale pò esse usata, è una quantità approprita di agenti antiruggini pò esse aghjuntu.

3. Pulizia esterna: se l'ambiente di a sala di a machina hè male, u sedimentu nantu à l'unità deve esse puliti regularmente.
U sopra hè u metudu di mantenimentu di u radiatore di u generatore diesel.Per più infurmazione nantu à u generatore diesel, pudete cunsultàci.
U generatore diesel 24 kW è u generatore diesel 800KW fabbricatu da una centrale elettrica di tonnellate è u gruppu generatore diesel 800KW fabbricatu da una centrale elettrica di tonnellate sò principalmente usati per a generazione di energia d'emergenza Serie speciale (rimorca, soundbox, faro mobile, container, etc.) I gruppi di generatori diesel sò impegnati in mantenimentu di generatori è serviziu post-vendita di accessori di generatori à u stessu tempu.

metudi di mantenimentu di generatori diesel


Postu tempu: Jul-06-2019