news_top_banner

Certi fattori da cunsiderà quandu cumprà Generatori Diesel VS Generatori Gasoline.

1. esigenze Power

Quandu compra un generatore, a prima cosa da cunsiderà hè a quantità di putenza necessaria.Questu di solitu dipende da quale dispusitivu o usu avete bisognu di putere.U putere di i generatori di diesel hè generalmente più grande di quellu di i generatori di benzina, cusì i generatori di diesel sò più adattati per i posti chì necessitanu assai putenza.

2. Pesu netu

I generatori di diesel sò generalmente assai più pesanti cà i generatori di benzina, perchè i generatori di diesel necessitanu una struttura più forte per sustene l'alti stressi di u prucessu di combustione.Dunque, se u generatore deve esse spustatu spessu, un generatore di benzina pò esse una scelta megliu.

3. Ecunumia di carburante

A causa di a so efficienza termale più altu, i generatori di diesel sò generalmente più efficienti di carburante cà i motori di benzina.Dunque, se u generatore hà bisognu di funziunà per un bellu pezzu, allora un mutore diesel pò esse una scelta più ecunomica.

4. Mantenimentu è Riparazione

I generatori di diesel sò generalmente più durable cà i generatori di benzina, ma sò generalmente più caru per riparà è mantene.Per esempiu, pò esse più difficiuli è caru di rimpiazzà un filtru di carburante in un mutore diesel.

Dunque, quandu compra un generatore di diesel o di benzina, avete bisognu di cunsiderà s'ellu ci hè un serviziu di mantenimentu è riparazione.

5. Rumore è spustamentu

In generale, i motori diesel producenu più rumore è cilindrata di scarico chè i generatori di benzina.Dunque, quandu compra un generatore, duvete cunsiderà se questi fattori rispondenu à i vostri bisogni è i reguli ambientali lucali.

6. Sicurezza

A sicurità hè sempre una cunsiderazione impurtante quandu si tratta di generatori di diesel o di benzina.Per esempiu, i generatori diesel devenu esse equipati di certi dispositi di sicurezza per impediscenu l'attivazione accidentale di l'acceleratore.Inoltre, i requisiti di sicurezza è qualsiasi appruvazioni di classi di sicurezza quandu si usanu è si stallanu motori diesel o benzina deve esse cunnisciutu.

In generale, ci sò parechji fatturi diffirenti da cunsiderà quandu si compra un generatore di diesel versus un generatore di benzina.Dunque, hè cunsigliatu di cuntattà u persunale di LETON prima di cumprà u generatore. In questu modu, pudete uttene u generatore chì si adatta megliu à i vostri bisogni è assicuratevi chì risponde à i vostri bisogni in termini di usu à longu andà, affidabilità è ecunumia.

Cuntattateci per più infurmazione:

TEL: 0086 -28 -83115525

E-MAIL:sales@letonpower .com


Tempu di Postu: Feb-18-2023