news_top_banner

U mutivu di i gruppi di generatori di diesel s'hè stallatu di colpu

I gruppi di generatori di diesel si fermanu di colpu in u funziunamentu, affettanu assai l'efficienza di a pruduzzioni di l'unità, ritardanu seriamente u prucessu di produzzione, portanu enormi perdite ecunomiche, allora chì hè u mutivu di a stagnazione brusca di i gruppi di generatori diesel?

In fatti, i mutivi di stalling sò diffirenti sicondu i diversi fenomeni.

- Fenomenu-

Quandu si verifica u flameout automaticu, a vitezza diminuisce gradualmente, è ùn ci hè micca un fenomenu anormale in u sonu di u funziunamentu di u generatore diesel è u culore di u fumu di scarico.

- a ragione -

U mutivu principale hè chì u carburante diesel in u cisterna hè utilizatu, forse u cambiamentu di u cisterna di carburante si apre, o u ventu di u cisterna di carburante, u filtru di carburante, a pompa di carburante hè bluccatu;o u circuitu d'oliu ùn hè micca sigillatu in l'aria, risultatu in "resistenza di gas" (cù fenomenu di velocità inestabile prima di u flameout).

- Soluzione -

Sta volta, verificate a linea di carburante à bassa pressione.Prima, verificate se u cisterna di carburante, u filtru, l'interruttore di u cisterna di carburante, a pompa di carburante hè bluccata, a mancanza d'oliu o l'interruttore ùn hè micca apertu, ecc. flussu d'oliu à a vite di purga.Se l'oliu ùn scorri, u circuitu di l'oliu hè bluccatu;s'ellu ci sò bolle à l'internu di l'oliu chì scorri, l'aria entra in u circuitu di l'oliu, è deve esse verificatu è escluditu sezione per seccione.

 

- Fenomenu-

Funzionamentu erraticu cuntinuu è sonu anormale di battitu quandu si verifica l'ignizione automatica.

- a ragione -

U mutivu principale hè chì u pin di pistone hè rottu, u crankshaft hè rottu, u bullone di biella hè rottu o allentatu, a molla di a valvula, a pezza di serratura di a valvula hè spenta, a barra di a valvola o a molla di valvola hè rotta, facendu a valvula a caduta. off, ecc.

- Soluzione -

Una volta chì stu fenomenu si trova in u generatore di diesel durante l'operazione, deve esse fermatu immediatamente per l'ispezione per evità accidenti meccanichi maiò è mandatu à i punti di mantenimentu prufessiunale per una ispezione cumpleta.

 

- Fenomenu-

Ùn ci hè micca anormalità prima di l'ignizione automatica, ma di colpu si spegne.

- a ragione -

U mutivu principale hè chì a valvola di l'agulla di l'istante o di l'iniettore hè inceppata, a molla di u pistone o a molla di pressione hè rotta, a barra di cuntrollu di a pompa di iniezione è u so pin cunnessu cadunu, l'arburetu di a mossa di a pompa di iniezione è u discu attivu dopu chì u bullone fissu hè allentatu. a chjave nantu à l'arbulu hè piatta per via di loosening, risultatu in l'arburetu di l'accionamentu o di u discu attivu sliding, cusì chì l'arbulu di l'accionamentu ùn pò micca guidà a pompa d'iniezione per travaglià.

- Soluzione -

Una volta chì stu fenomenu si trova in u generatore diesel durante l'operazione, deve esse fermatu immediatamente per l'ispezione per evità accidenti meccanichi maiò è mandatu à i punti di mantenimentu prufessiunale per una ispezione cumpleta.

 

- Fenomenu-

Quandu u generatore di diesel si spegne automaticamente, a vitezza diminuisce lentamente, l'operazione serà instabile, è u fumu biancu esce da u tubu di scarico.

- a ragione -

U mutivu principale hè chì ci hè acqua in u diesel, danni à a guarnizione di cilindru o danni à a decompressione automatica, etc.

- Soluzione -

A guarnizione di cilindru deve esse rimpiazzata è u mecanismu di decompressione deve esse aghjustatu.


Tempu di Postu: Oct-08-2022