news_top_banner

Cose da nutà quandu si accende è si spegne i gruppi elettrogeni diesel

In funziunamentu.
1.Dopu avè principiatu u generatore di diesel, verificate s'ellu l'indicatore di l'instrumentu di u mutore diesel hè normale, è se u sonu è a vibrazione di u gruppu sò nurmali.
2.Controlla regularmente a pulizia di u carburante, l'oliu, l'acqua di rinfrescante è u liquidu di rinfrescante, è verificate u mutore di diesel per anormalità cum'è perdite d'oliu è perdite d'aria.
3.Observe s'ellu u culore di fumu di u mutore di diesel hè anormale, u culore di fumu normale hè grisgiu ligeramente verde.Cum'è u turchinu scuru ùn deve esse micca verificatu.
4. Osservate regularmente se l'instrumentazione di u pannellu di cuntrollu di u generatore diesel hè in a norma normale, cù o senza
l'indicazione di l'alarme, è registra regularmente i paràmetri di u funziunamentu di l'unità.

Power off.
1.Quandu u generatore hè disattivatu per un periudu longu di tempu o per mantenimentu, deve esse sguassatu da u cable di bateria negativa.
2.In l'inguernu fretu, per piacè liberate pulitamente u refrigerante di u mutore per evitari di congelazione di u bloccu di u mutore, etc., chì pò causà fallimenti maiò.U generatore di diesel pò determinà rapidamente a causa di u difettu basatu annantu à l'infurmazioni di difettu visualizati in u controller.Dopu chì u difettu hè eliminatu, u sistema di prutezzione di l'unità pò esse attivatu di novu.


Tempu di Postu: Set-06-2022