news_top_banner

Chì sò i cumpunenti di un generatore diesel?

·Mutore
·Sistema di carburante (tubi, tanki, etc.)
·Panel di cuntrollu
·Alternatori
·Sistema di scarico (sistema di rinfrescante)
·Regulatore di tensione
·Carica di a batteria
·Sistema di lubricazione
·quadru

 

mutore diesel
U mutore di un generatore diesel hè unu di i cumpunenti più impurtanti.A quantità di putenza chì u vostru generatore di diesel pruduce è quantu equipaghji o edifici chì pò alimentà dipenderà da a dimensione è a putenza tutale di u mutore.

Sistema di carburante
U sistema di carburante hè ciò chì mantene u generatore di diesel in funzione.Tuttu u sistema di carburante hè custituitu da parechji cumpunenti - cumpresa a pompa di carburante, a linea di ritornu, u tank di carburante è a linea di cunnessione chì corre trà u mutore è u tank di carburante.

Panel di cuntrollu
Cum'è u nome implica, u pannellu di cuntrollu hè ciò chì cuntrolla l'operazione generale di u generatore diesel.U pannellu ATS o AMF pò detectà automaticamente a perdita di energia A / C da l'alimentazione principale è accende u generatore di diesel.

Alternatori
L'alternatori cuntrolanu u prucessu di cunvertisce l'energia meccanica (o chimica) in energia elettrica.U sistema alternatore genera u campu elettromagneticu chì genera l'energia elettrica.

Sistema di scarico / sistema di rinfrescamentu
Per a so natura, i generatori di diesel sò caldi.U prucessu di generazione di energia genera assai calore è hè impurtante di mantene a freschezza per ùn brusgià o surriscalda.I fumi di diesel è altre calori seranu purtati da u sistema di scarico.

Regulatore di tensione
Hè impurtante di regulà a putenza di u generatore di diesel per ottene un flussu stabile chì ùn arruvinà micca alcun equipamentu.U regulatore di tensione pò ancu cunvertisce a putenza da A / C à D / C se necessariu.

Batteria
A bateria significa chì u generatore di diesel hè prontu quandu avete bisognu di energia d'emergenza o di salvezza.Fornisce un flussu consistente di energia di bassa tensione per mantene a bateria pronta.

Sistema di lubricazione
Tutte e parte in un generatore di diesel - nuts, bolts, leveers, pipes - deve esse mantene in muvimentu.Mantene li lubricati cù abbastanza oliu prevenerà l'usura, a ruggine è i danni à i cumpunenti di u generatore diesel.Quandu si usa un generatore diesel, assicuratevi di attentu à i livelli di lubricazione.

quadru
Ciò chì li tene inseme - una struttura di quadru solidu chì cuntene tutti i cumpunenti sopra inseme.


Tempu di Postu: Oct-08-2022