news_top_banner

Chì sò l'effetti di a temperatura di l'acqua nantu à i generatori diesel?

▶ Prima, a temperatura hè bassa, e cundizioni di combustione di diesel in u cilindru si deterioranu, l'atomizazione di carburante hè povera, u periodu di combustione dopu l'ignizione aumenta, u mutore hè faciule da travaglià dura, aggrava i danni di cuscinetti di crankshaft, anelli di pistone è altre parti. , riduce u putere è l'ecunumia.

▶ Siconda, u vapore d'acqua dopu à a combustione hè faciule da cundensà nantu à u muru di u cilindru, causendu a corrosione di metalli.

▶ In terzu, u gasoil incrustu pò diluisce l'oliu di u mutore è deteriora a lubrificazione.

▶ Quartu, u coloide hè furmatu per via di a combustione di carburante incompleta, cusì chì l'anellu di pistone hè appiccicatu in a groove di l'anellu di pistone, a valvula hè appiccicata, è a pressione in u cilindru diminuisce à a fine di a compressione.

▶ Quintu, a temperatura di l'acqua hè troppu bassu, a temperatura di l'oliu hè ancu bassa, l'oliu s'ingrossa, a fluidità diventa povira, è a pompa di l'oliu hà menu oliu, risultatu in un fornimentu d'oliu insufficiente.Inoltre, a liberazione di u cuscinettu di u crankshaft diventa più chjuca è a lubricazione hè povera.


Tempu di post: 13-novembre-2021