news_top_banner

Chì sò i mutivi chì u generatore hè difficiule di inizià o ùn pò micca principià?

In certi gruppi di generatori, hè necessariu di funziunà continuamente per un certu periodu di tempu o spessu per un longu tempu cum'è l'alimentazione cumuna di carica di putenza.Stu tipu di generatore hè chjamatu generatore cumuni.U generatore cumunu pò esse usatu cum'è set cumunu è in standby.Per i paesi, isule, splutazioni forestali, miniere, campi petroliferi è altre zone o imprese industriali è miniere luntanu da a grande rete elettrica, i generatori anu da esse installati per furnisce l'energia per a produzzione è a vita di i residenti lucali.Tali generatori deve esse stallati continuamente à i tempi ordinali.

Impianti impurtanti cum'è prughjetti di difesa naziunale, centri di cumunicazione, stazioni radio è stazioni di relay à microonde seranu dotate di generatori di standby.L'electricità per tali facilità pò esse furnita da a rete elettrica municipale in i tempi ordinali.Tuttavia, dopu a mancanza di energia per via di a distruzzione di a rete elettrica municipale per terramotu, tifone, guerra è altri disastri naturali o fattori umani, u generatore di standby stabilitu deve esse iniziatu rapidamente è realizatu continuamente per un bellu pezzu, in modu chì per assicurà l'alimentazione cuntinuu à i carichi di putenza di sti prughjetti impurtanti.Stu generatore standby appartene ancu à u tipu di generatore cumunu.U tempu di travagliu cuntinuu di i generatori cumuni hè longu, è a curva di carica cambia assai.A selezzione di a capacità di set, u numeru è u tipu è u modu di cuntrollu di i setti sò diffirenti da quelli di i set di emergenza.

Quandu u mutore di u generatore ùn si mette in opera, i passi per ghjudicà u fallimentu sò basamenti listessi di quelli di u mutore di benzina.A diferenza hè chì u generatore hà un sistema di preriscaldamentu per travaglià durante l'iniziu in fretu.Per quessa, ci sò parechje ragioni per a difficultà o micca iniziu di u generatore.I cumuni sò i seguenti.
1. Quandu u settore ùn hè micca abbastanza preriscaldatu, u tubu di scarico serà in u focu, chì pruvucarà u fumu biancu quandu u settore ùn hè micca abbastanza preriscaldatu.
2. Ci hè troppu accumulation in a camera di combustione.A causa di a mancanza di preparazione prima di l'iniziu, ùn pò micca esse cuminciatu per parechje volte, risultatu in troppu accumulazione in a camera di combustione, chì rende difficiule di inizià.
3. L'injector di carburante ùn injected fuel o a qualità di atomizazione di l'iniezione di carburante hè troppu povira.Quandu u crankshaft crankshaft, u sonu di l'iniezione di carburante di l'iniettore di carburante ùn si sente micca, o quandu principia u generatore cù u starter, u fumu grisgiu ùn pò esse vistu in u tubu di scarico.
4. U circuitu d'oliu da u tank di carburante à l'injector di carburante entra in l'aria
5. L'angulu avanzatu di l'oliu hè troppu grande o troppu chjucu, è u cuntrollu di u tempu hè difettu


Postu tempu: Apr-29-2022