news_top_banner

Chì sò l'articuli di mantenimentu è riparazione di rutina per i generatori diesel?

U mantenimentu propiu di i generatori diesel, in particulare u mantenimentu preventivu, hè u mantenimentu più economicu, chì hè a chjave per allargà a vita di serviziu è riduce u costu di l'usu di generatori diesel.I seguenti presentanu alcuni
articuli di mantenimentu è mantenimentu di rutina.

1、Verificate a quantità di carburante di u cisterna di carburante è osservate u stock di carburante, aghjunghje abbastanza oliu quantu necessariu.

2 、 Verificate u pianu di l'oliu in a cassetta di l'oliu, u nivellu di l'oliu deve ghjunghje à a marca di a linea incisa nantu à u dipstick d'oliu, è s'ellu hè insufficiente, deve esse aghjuntu à a quantità specificata.

3、Verificà u pianu di l'oliu di u guvernatore di a pompa di iniezione.U nivellu di l'oliu deve ghjunghje à u dipstick di l'oliu nantu à a marca di linea incisa, è deve esse aghjuntu quandu ùn hè micca abbastanza.

4 、 Verificate e trè perdite (acqua, oliu, gasu).Eliminate e fughe d'oliu è d'acqua nantu à a superficia di sigillatura di i tubi di l'oliu è di l'acqua è di e articuli d'acqua;eliminà e perdite d'aria in i tubi di aspirazione è di scarico, guarnizioni di testa di cilindru è turbocharger.

5, Verificate l'installazione di l'accessori di u mutore diesel.Includendu l'installazione di accessori di stabilità, bulloni di pede è machini di travagliu cunnessi à l'affidabilità.

6, Verificate i metri.Fighjate se e letture sò normali, cum'è l'errore deve esse riparatu o rimpiazzatu in una manera puntuale.

7, verificate a piastra di cunnessione di u drive di a pompa di iniezione.I viti cunnessi ùn sò micca sciolti, altrimenti duvete resettate l'angolo di anticipu di l'iniezione è stringhje i viti di cunnessione.

8、pulite l'aspettu di i motori diesel è l'equipaggiu ausiliari.Asciugà l'oliu, l'acqua è a polvera nantu à a superficia di u corpu di u mutore, u turbocompressore, l'alloghju di a testa di cilindru, u filtru d'aria, ecc.pulisce o soffia cù aria compressa per pulisce a polvera nantu à a superficia di u generatore di carica, radiatore, fan, etc.


Tempu di Postu: Nov-06-2022