news_top_banner

Chì ghjè u standard di scarta di un generatore diesel?

L'equipaggiu meccanicu hà una vita di serviziu, è u generatore diesel ùn hè micca eccezzioni.Allora chì hè u standard di scrapping di generatore diesel?Leton power introduce brevemente in quali circustanze u generatore diesel pò esse scrapped.
1. Per l'equipaggiu di u vechju generatore chì hà superatu a vita di serviziu specificata, a struttura è e parti di u generatore diesel sò seriamente purtate, l'efficienza di l'equipaggiu ùn pò micca risponde à i requisiti, è u generatore ùn pò micca esse riparatu o ùn hà micca riparazione è valore di trasfurmazioni.
2. Generatori diesel chì ùn ponu micca esse riparati per l'equipaggiu seriamente dannighjatu per disastri accidentali o accidenti maiò.
3. Ci sarà seriamenti a prutezzione di l 'ambienti è a sicurità, è l' usu cuntinuu vi inquinate l 'ambienti, causari accidenti di salvezza persunale è salute Weihai, è riparà è trasfurmà u gruppu generatori chì hè uneconomical.
4. Per l'equipaggiu speciale eliminatu per u cambiamentu di u tipu di produttu è u cambiamentu di prucessu, ùn hè micca adattatu per mudificà u generatore.
5. Un generatore chì ùn pò micca esse usatu o trasferitu fora di l'equipaggiu anticu rimpiazzatu da a trasfurmazioni tecniche è di rinnuvamentu.
In casu di e cinque situazioni sopra, pudemu dumandà a scrapping di u generatore diesel.U putere di Leton vi ricorda chì a vita di serviziu di i generatori diesel generale hè: a vita di serviziu di i generatori diesel domestici hè 10000 ore o 10 anni;A vita di serviziu di u generatore diesel impurtatu hè di 12000 ore o 12 anni.


Tempu di post: May-06-2022