news_top_banner

Perchè u generatore diesel ùn pò micca in operazione senza carica per un bellu pezzu?

L'utilizatori di generatori di diesel anu un tali misconception.Pensanu sempre chì u più chjucu hè a carica, u megliu per i generatori di diesel. In fatti, questu hè un malintesi seriu.L'operazione di piccula carica à longu andà nantu à u generatore hà certi svantaghji.

1.Se a carica hè troppu chjuca, u pistone di u generatore, u sigellu di u cilindru ùn hè micca bonu, oliu, in a combustione di a camera di combustione, u fumu turchinu di scarico, a contaminazione di l'aria.

2.Per i motori diesel supercharged, per via di carica bassa, senza carica, facendu a pressione di spinta di u mutore bassu.Facilmente conduce à l'effettu di sigillatura di u sigillo di l'oliu di supercharger chì hè ridutta, l'oliu entra in a camera di spinta, cù l'aria intake in u cilindru, accurtà a vita usata di u generatore.

3.If a carica hè troppu chjuca, sin'à a parti cilindru di l'oliu implicatu in a combustione, una parte di l'oliu ùn pò esse completamente brusgiata, in a valve, intake, piston top piston ring è altri lochi per furmà carbone, è parte di scarico cù scarico.In questu modu, u canali di scarico di u cilindru cullerà gradualmente l'oliu, chì formarà ancu carbone, riducendu a putenza di u generatore.

4.Quandu l'usu di sovraccarichi hè troppu chjucu, l'oliu di supercharger di u generatore s'accumula in a camera di rinfurzà finu à un certu puntu, scapparà da u supercharger à a superficia di cumminazione.

5, Se u generatore in un'operazione di carica à longu andà, portarà seriamente à l'usura aumentata di e parti in muvimentu, u deterioramentu di l'ambiente di combustione di u mutore è altre cunsequenze chì portanu à un cambiamentu precoce per altri generatori.

U sistema di carburante ùn hà micca a funzione di regulà, a carica di u generatore hè insufficiente, allora a dumanda di energia hè insufficiente, ma u sistema di combustione hè un fornimentu normale, cusì a listessa quantità di carburante in u casu di una dumanda insufficiente pò solu currisponde à a dumanda. combustion incompleta.A combustione incompleta, u carbonu in u carburante aumenterà, dipositu in u sistema, à u mumentu di una tale operazione, affettarà l'efficienza è a funzione di u sistema, è pò ancu purtà à u fallimentu di l'equipaggiu di u sistema è di e valveparts.Parechji clienti anu rispostu à a fuga d'oliu in u generatore, soprattuttu perchè a carica à longu andà hè troppu chjuca.


Tempu di Postu: 18-Nov-2022